Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.

Nákup na splátky Quatro

Facebook / extranaradie

Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu Extranaradie.sk

Jednoduchý nákup na splátky

-Nákup na splátky-

 

Náradie nástroje Košice

kosačky
  1. Úvod
  2. ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
ZÁRUKA A REKLAMÁCIE

NOVINKA od firmy BOSCH !
Priame vybavenie reklamácie bez zbytočných nákladov na prepravu tovaru !

Formulár priamej objednávky opravy ( všetky produkty BOSCH, SKIL, DREMEL )

 
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Naša spoločnosť poskytuje záručnú dobu 24, alebo pri vybraných výrobkoch 36 mesiacov na predávaný tovar, pokiaľ nie je uvedené inak, v súlade s platnými právnymi predpismi (podľa občianskeho zákonníka 40/1964 Zb.§ 620). Záruka na tovar je teda rovnaká, ako keby ste nakupovali v našom kamennom obchode. Všetky reklamácie sa zaväzujeme vybaviť do 30 dní od prijatia reklamácie, resp. doručenia reklamovaného tovaru do sídla našej spoločnosti. Pokiaľ k vybaveniu reklamácie bude potrebné stanovisko dodávateľa, o čase, spôsobe a ďalšom postupe vybavenia reklamácie bude kupujúci  ihneď informovaný.
V prípade firiem - tovar zakúpený na komerčné účely sa záruka riadi obchodným zákonníkom (podľa zákona č. 513/1991 Zb. ,§ 429 obchodného zákonníka je záručná doba 12 mesiacov) .
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky od kuriéra alebo z pošty a jej zaplatení na mieste skontrolovať, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:
- reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,
- kópiu faktúry + ( záručný list, ak bol dodaný )
- popis závady, ( reklamačný formulár si môžete stiahnuť dole na tejto podstránke )
- kontaktné údaje kupujúceho (spiatočná adresa, tel. číslo, e-mail).
- odvlhčovače označiť šípkou a nápisom neklopiť.
Tovar je nutné pred odoslaním vyčistiť od mazu, prachu, kameňov a pod.
 

Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade neopodstatnenej reklamácie je účtované poštovné ( v rámci SR) 6,- € + balné 2,- € V prípade náročnejšej diagnostiky, individuálne stanovenú cenu za diagnostiku závady.

Tovar je možné reklamovať priamo v našej kamennej predajni BEMA na ulici Napájadlá 18 v Košiciach.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je  neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo  vráteniu  cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením,
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby,
- používaním tovaru v podmienkách, ktoré svojou povahou - a to teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi
prostredia - nezodpovedajú prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa,
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí,
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy),
- prepätím, napr. pri údere blesku,
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým
zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod..
Záruka sa taktiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím (rozhodujúci je dátum uvedený na pečiatke pošty). Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na  náklady predávajúceho na vami udanú adresu.

 

Bosch naradieDremelStihlGardenaProxxonVictorinoxKnipexMakita

 

Fakturačné údaje :

BEMA - EXTRANÁRADIE s.r.o.

Napájadlá 18, 040 12, Košice

Tel:  055 / 633 19 81, 0917 828 883

IČO: 46574433 

IČ DPH: SK 2023481669

DIČ: 2023481669

Okresný súd Košice I, Oddiel : Sro,

Vložka číslo : 29407/V

Mapa predajne :

Mapa predajne

Kontakty
Logo
BEMA - EXTRANÁRADIE s.r.o.
7:30 - 12:00, 13:00 - 16:00